söndag 2 juni 2013

Jag är regiassistent och sufflös!

Av en ren händelse blev jag tillfrågad om jag ville vara regiassistent och eftersom jag gillar att säga ja så blev jag det. Samt sufflös. Det är ett hobbyuppdrag, inget nytt jobb.
Drama i 4 akter av John-Erik Leth & Brita Namerius
Regissören/teaterdirektören i väntan på oss

Jag kan inte avslöja något om handlingen men det är ett mordiskt drama - i lantlig miljö. Två föreställningar ges i Stockholm, 4 och 7 juni på Studio Lederman. Föreställningen varar i ca en timme och kostar 160 pix. Som hittat! Ring 08/30 30 94 för biljett.
Nedan några bilder från repetitionerna.
Brita Namerius (Elin) och John-Erik Leth (Otto)

Øivind Glosli (David)

Otto i telefontagen

Ingmar Svensson (Gunnar Granström)
Ingmar Svensson och Martin Simon Hjort (Hugo Johansson)
Dramatiskt ögonblick 
Senare i sommar ska vi turnera några dagar norr om Uppsala (Enåker 23 juli, Sala 25 juli och Huddunge 26 juli). De andra i ensemblen är rutinerade, sufflösen är nervig. Imorgon har vi genrep för publik, på tisdag eller fredag är ni välkomna att kolla in oss :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar