söndag 8 juli 2018

Jag är en fru och jag har en fru!

Den 8 juli 2017 gifte jag mig med Elin. Det blev en alldeles fantastisk dag som vi aldrig kommer att glömma!
Wiks slott

Vi blev sminkade av min brorsons flickvän Helen Torsgården

En liten del av min stora familj från Värmland

Ännu fler familjemedlemmar

Brorsdottern Elin Mölder

Brorsdöttrar + en pojkvän

Yussuf

Brorsonen Elias blåser såpbubblor

Cia och Claes, Tim och Anders. En prydnad för varje fest!

Svägerska och brorsdotter

Brorsdottern Agnes och Ali

Parisisk närvaro! David och Bengt med min best man Jörgen i mitten

Mingel utanför slottet

Brorsönerna Elias, Oskar och Yussuf och Oskars flickvän Helen

Bröllopsfotografen blir själv fotograferad

Ännu ogifta

Mot vigselceremonin

Ännu fler på rad

Inne i riddarsalen

Fina gäster

I väntan på brudparet

Och här står vi

Vigselceremonin filmades av min bror Lasse

Brorsdottern Moa var bröllopsfotograf

Hela gänget. Så glad över alla som kom!

Tårtbagaren Mette Wall

Mamman!

Flashmob från Fryksdalen!

Little Jinder gratulerade! Min stora idol!

Viktor och Elias
Bröllopsvalsen typ

Mor och dotter

Bengt och Cia

Nighty nighty!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar